Salam ES. PENIPUAN BESAR-BESARAN UNIT PERO 4 KEMENTERIAN PERTAHANAN. PART 2 - ...

01 September 2024, 11:36am

Salam ES.

PENIPUAN BESAR-BESARAN UNIT PERO 4 KEMENTERIAN PERTAHANAN.

PART 2 -

Sebelum ini telah ES londehkan kegiatan sindiket Group GSS Global yang dikendalikan Oleh KPSU PERO 4 Khairul Afzali. Dengan cerita haritu pun Khairul ni ambil cuti selepas dibongkar di dalam ES. Dan di panggil pihak KSU. Tapi KSU pun senyap, mungkin ada involvement. Dan dibayar untuk menutup mulut.

Berikut adalah nama-nama yang giat memusing paper-paper tender, memalsukan dokumen dan lain2.

1)KHAIRUL AFZALI BIN MOHAMAD (KPSU PERO 4)

2) LT KOL KHAIRUL ISKANDAR BIN KAMANOORIZAAHAR (PEGAWAI STAF DARAT PERO 1)

3) MEJ MOHAMAD RIZAL BIN AMRANI (PENGERUSI JPTT)

4) FARHAN SABARUDIN (DIRECTOR GSS GLOBAL SDN BHD)

5) NG JOIN EI (FUNDER DAN OWNER KARTEL)

KPSU PERO 4 si bangsat Khairul ni Akan memberi info kepada pengerusi JPTT, MEJ Rizal AMRANI untuk penilaian tender bekalan RANGSUM, berupa salinan dokumen yang hanya boleh diakses Oleh Khairul Afzali dimana maklumat penting seperti kod pembekal didalam Sistem ep dan kedudukan Harga yang diserahkan di dalam Sistem Oleh semua pretender.

Dengan maklumat yg diberikan, MEJ Rizal AMRANI ni Akan menyingkir dan membuang paper semua pesaing2 Group GSS ni , yg dibawa Oleh FARHAN dan Ng Joon EI. Mereka Akan menggatikan dengan syarikat2 dummy dengan markah yg rendah untuk mengelabui Mata semua pihak dan menampakam Bahawa group GSS ni lah yang paling layak. Padahal ni syarikat-syarikat penyangak2 ni menipu segala macam. Rasuah PEGAWAI PERO dan ATM untuk menipu jugak.
Tugas LT Kln Khairul Iskandar Pula adalah pada bahagian penilaian Kewangan (JPK). Dia ni Akan menyusun atur markah tinggi untuk syarikat yg dibawa FARHAN dan NG Joon EI. Dan syarikat2 penipu ini jugalah Akan disyorkan sebagai pretender Berjaya.

Ingin Saya ingatkan ES, tender bekalan RANGSUM Mindef ni bukan sikit2. Berbelas dan puluhan juta satu tender. Bayangkan group penipu Penyangak ni dah sapu Banyak mana. Dan Kontrak pun takkan boleh deliver dengan sempurna. Syarikat tak layak, user yang sengsara.