Salam ES, Utk makluman ES, apa yg di tulis oleh Pegawai, anggota JSJ IPD Sentul...

14 September 2024, 11:18am

Salam ES,
Utk makluman ES, apa yg di tulis oleh Pegawai, anggota JSJ IPD Sentul berkenaan DSP G/15931 AHMAD LUTFI ABDUL MUTALIP tu mmg betul. Siapa2 boleh buat kunjungan hormat di pejabat YDH Lutfi ni dan boleh lihat frame2 gambar lutfi bersama pembesar2 PDRM di padang golf. Memang betul Lutfi pekuda D7 dan Operasi IPD Serdang dulu utk kepentingan dia entertain boss di Padang Golf dan apa sj sumbangan yg boleh secure mangkok ni di post yg ada sumber wang. Mangkok ni masa kt IPD Serdang mmg tak tahu buat kerja..bila wakil KBSJD dalam mesyuarat, flow kerja pun mangkok ni tak tahu. Dia cuma kenal duit shj. Mungkin di saat berita ni keluar Lutfi dah sorok semua frame2 gambar di pejabat dia tu. Tapi Jips boleh selak belakang meja dia tu ada peti simpanan duit utk kegunaan OCPD dan yg sewaktu dengannya….daripada Inspektor sampai ke DSP Lutfi duduk hot seat dan tak pernah di usik oleh mana2 pegawai atasan JSJ sbb Lutfi dan Ufti berpisah Tiada….
Lagi satu, pembesar2 PDRM (JSJ) yg akan bersara boleh bersedia utk tidak di ingati lagi oleh Lutfi sbb Lutfi ada boss baru utk di entertain. Bukan utk naik pangkat tapi utk jadi Jutawan di pangkat yg sedia ada. Yg bersara akan di kutuk oleh Lutfi….
✅ mungkin juga penulisan ni dapat menaikkan reputation Lutfi di kalangan pembesar Bukit Aman (JSJ) kerana Lutfi seorang yg pemurah dan pemberi sedekah yg baik kepada Jabatan dan berpangkat SAC ke atas. Terus Maju PDRM….

antara posting Lutfi ;
RO IPD SERDANG
OCS JINJANG
RO SENTUL
KBSJD SENTUL
IO/ Operasi CHERAS