Salam Tuan ES, Mohon jasa baik untuk dedahkan perkara ini. Dalam video ini a...

16 September 2024, 10:27pm

Salam Tuan ES,

Mohon jasa baik untuk dedahkan perkara ini.

Dalam video ini ada dua kaki perempuan. Kalau ditanya apa kelemahan dia, perempuan lah jawabnya. Seorang tu SI/D 186752 Guna A/L Subramaniam manakala seorang lagi Inspektor G/26969 Selvamaran A/L Marimuthu. Inspektor tu baru berkahwin tahun lepas, sblm nak cuti kahwin sekitar bulan Oktober 2023 dia bersama SI Guna tu telah ke sebuah pusat hiburan di Daerah Manjung dan mengambil private room bersama amoi luar negara. Inspektor tersebut ketika itu bertugas sebagai RO Narkotik IPD Manjung. Lepas video ini viral di kalangan warga IPD Manjung, senyap2 dia ditukarkan ke IPK Pahang tapi masih dengan memegang post panas RO juga.

Peliknya, membe dah nak kahwin time tu, tapi masih sempat langgan amoi international. Haha.. kesian bini baru, sangkakan telah dapat batang dalam plastik, ini batang dh kena rasa dengan tupai luar negara.

SI Guna pula bukan kurang hebat, pangkal RF186852 tapi dh naik pangkat SI. Dulu bertugas di Johor sebagai AIO Komersil masyukkk. Dibantu oleh kroni KBSJKD ASP Prakash pada ketika itu. Sama-sama jadi lanun potong kepala semua tauke, pusat judi, ahlong dan suspek. Banyak harta terkumpul dia yang tak padan dengan pangkat. Semua dibeli diatas nama proxy, nak bagi nama bersih. Banyak beli emas sbb senang nak sorok. Ada sekali bagi janji manis dengan pengadu yang berasal dari Sabah. Pengadu itu sampai dh mengandung, tapi SI Guna tak nak bertanggungjawab. Bila dipaksa, dia tutup mulut pengadu dengan ribuan ringgit. Kesian kan? Sekarang mamat ini sedaya upaya untuk masuk intake Inspektor nak jadi Pegawai PDRM. Apa nasib pasukan kalau kaki perempuan macam ini jadi Pegawai? Inspektor Selvamaran tu dh lepas pun jadi pegawai baru2 ini. Sekarang SI Guna bertugas di Perlis dengan pangkat SI sebagai SI/D Narkotik Kangar Perlis lepas sedap raba amoi dalam club. Makin senang lah duduk Perlis dapat merentas ke Thailand langgan perempuan di sana. Hang pi Thailand main perempuan tak apa, dapat penyakit kat batang hang pun tak apa, jangan bawa masuk penyakit Monkey Pox pulak. Ingat duduk Kangar dah slow tapi makin menjadi.


Dua puak ini member baik sejak dulu lagi, tak tahu kalau ada hubungan sejenis juga. hancur masa depan pasukan dengan kaki perempuan dua org ini.


JIPS mohon ambil tindakan yang tegas ke atas dua mat bunga ni. Boleh ke anggota PDRM berkunjung ke Pusat Hiburan berjolly? Harta tak declare, keluar negara tanpa kebenaran, bukti video pun dh cukup.